Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net een stop week gehad maar ik slik de pil alweer sinds dinsdag. Het is nu zondag en ik bloed nog steeds! Is dit wel normaal?

Is het dus normaal dat ik al pijna een week de pil weer slik maar nog steeds bloed?
Ik gebruik trouwens de diane pil, niet tegen zwangerschap maar voor acne.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang slik je de pil al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben nu bij me 2e strip van de diane pil en daarvoor heb ik 3 maanden de gewone pil gebruikt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is je tweede strip van deze pil, zie ik. Je lichaam moet nog even wennen aan deze pil, onregelmatig bloedverlies is vrij normaal in de eerste maanden na het starten met de pil, of overstappen op een andere pil. Ik weet niet wanneer de onttrekkingsbloeding begon toen je je stopweek had, maar als die wat later is begonnen, is het vrij normaal dat het ook nog wat langer doorgaat als je weer met de pil begint. Maak je geen zorgen: als het echt veel langer aanhoudt, neem dan even contact op met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding