Ik kan je andere leugens wijsmaken, en die zullen evenveel waarheid bevatten als een horoscoop.
Hier gaan we.
Je zal dit jaar iets ernstigs meemaken.
Je gaat verkouden worden.
Je gaat je depri voelen.
Je gaat heel erg lachen.
Je gaat een som geld krijgen.
Er zal vreugde zijn in familie.

Contacteer je me met Nieuwjaar 2013 eens om te evalueren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
wow, het klopt precies! wat geweldig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij ook!!!! hoe kan dat nu?? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga maar weer eens aan het compensatieplussen vanwege de een of andere frusty minnaar. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ben je te bereiken Evarist? Ik wil graag een persoonlijk gesprek, ik neem aan dat dit verhaal voor mij bedoeld is, ik herken me er gelijk in!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dit op waarheid gebaseerd! Geweldig! Ik voel met direct aangrsproken. Dit past zo in mijn dagelijks leven, dat lachen.... en dat verkouden worden...
Ik voel dat ik mijn geluk gevonden heb! dank je!
Deze onzin staat beschreven in tal van weekendblaadjes, maar ook in krantjes als de metro en de spits.
Maar als ik jou was zou ik een gelukskoekje bij de chinees bestellen, dan krijg je er in ieder geval nog een lekker koekje bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga maar weer eens aan het compensatieplussen vanwege de een of andere frusty minnaar. +1
Er bestaat wel een soort astrologie die van het individu uitgaat. Die zou je serieus kunnen noemen maar of het veel helpt betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Michielkoppens, superslim!
Die kun je zelf trekken: even googlen op 'zelf horoscoop trekken'. Dat bespaart je in ieder geval geld en zo kun je jezelf oplichten ipv dat je dat iemand anders laat doen die je dan ook nog moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga maar weer eens aan het compensatieplussen vanwege de een of andere frusty minnaar. +1 Ik vind het nog een goeie tip ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL heb ik en frusty minnaar.... geweldig, dat moet ik mijn man vertellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraag en antwoord hier een nogal dubbele bodem kunnen hebben? Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie.
Bij een astroloog of online en meestal volledig geautomatiseerd op vele tientallen websites. Of je er iets aan hebt is punt twee, zelfs als je een serieuze astroloog treft, want die zijn er heus wel. Astrologie of zoals jij wilt, het laten trekken en interpreteren van een horoscoop is een randwetenschap waarin men elkaar teveel tegenspreekt en te vaag is om echt serieus te nemen. Over de tijdschriften- en krantenhoroscopen wil ik het al helemaal niet hebben, want die kloppen altijd, zo vaag als die geformuleerd worden.

Ik ga graag af op de bevindingen van Rudolf Smit, die jarenlang heel serieus de astrologie heeft uitgeoefend en getracht heeft een wetenschappelijke grond te geven. Daar is hij niet in geslaagd waarna hij zijn conclusies heeft getrokken.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik acht het oordeel van iemand die weet waar het over gaat omdat hij de materie van binnen en van buiten door en door kent, van grote waarde, in tegenstelling tot mensen die iets afwijzen voor ze zich er ook maar enigszins in verdiept hebben, of, anderzijds, blind zijn voor wat voor tegenargument dan ook. Rudolf Smit is naar mijn mening zo'n prettige uitzondering; vandaar dat ik hem met name noem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga maar weer eens aan het compensatieplussen vanwege de een of andere frusty minnaar. +1 Sh*t, kan niet bij mezelf... :-/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe ik het wel, na deze voorzet voor open doel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ik doe natuurlijk mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie hebben me door! ;-) Niettemin ben ik ontroerd door jullie solidariteit. Dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Litertje snert?
Mag diepvries zijn hoor, mits de poot niet ontbreekt.