Een knobbel in mijn linker bil?

Ik heb sinds gister een knobbel in mijn linker bil gevonden. Hij voelt hartstikke warm aan en doet ook erg pijn. Hoe zou dit toch kunnen komen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Dank je wel allemaal voor jullie reacties. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad en hij is best groot. Dus ik denk niet dat het gaat om een steen puist. Ik kan er niet op liggen en ook niet op zitten. Doet enorm pijn. Morgen zal ik inderdaad vroeg de dokter bellen. Hartsikke bedankt voor jullie reacties

Toegevoegd na 8 uur:
goedemorgen mensen,
ik heb vandaag heb ik de dokter gebeld. Ik heb een afspraak staan om half 12. Ik laat jullie weten hoe dit verlopen is. mijn bil doet nog erg pijn en voelt heet aan. Ik hoop dat ik snel van de pijn af zal zijn. fijne dag verder allemaal

Toegevoegd na 1 dag:
Dag mensen, ik was gister naar de huisarts geweest. het blijken geen kiesten te zijn of steenpuisten. de arts wist eerlijk gezegd helemaal niet wat het was. Ik heb er sinds gisternacht weer een paar bij gekregen in mijn benen. Ik heb vandaag om 1 uur een afspraak weer bij de arts. het is niet de bedoeling dat er meerbij komen zei de arts. Dus ik wacht even af en dan horen jullie hoe het is verlopen.

groetjes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
38.2K
AWM
14 jaar geleden
Het goede antwoord is dat je je huisarts moet bellen.
Dat ga je nu 16 maal lezen hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een vooruitziende blik :)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dus wat was het????

Antwoorden (6)

Misschien een steenpuist?
Maar, het beste kan je morgenochtend om 8 uur de telefoon pakken en je huisarts bellen. Die is de enige die je een juist antwoord kan geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan een spierkater zijn of een klein scheurtje... Doet pijn effe, maar kan gewoon herstellen en er kan zelfs een bobbel blijven...

Maar het kan ook wat anders zijn, ga naar je arts voor uitsluitsel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een spierkater? Als in kater van teveel alcohol genuttigd hebbende?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee... Plaatselijke overbelasting bedoel ik daarmee, niet van de drank...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh. Nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd.
Morgen ochtend om 08:00 uur huisarts belle...
Die zou zeker weten hoe dat dat komt.
Beterschap
Succes. . .

Toegevoegd na 5 minuten:
Kijk hier eens
http://www.medicinfo.nl/%7Bb90a61da-2620-4a3c-a8ca-fe502d5f8f44%7D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je bent helderziend! Hoe wist je dat ie wielrenner is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb jij niks anders te doen? Om achter mijn antwoorden aan te gaan.!
Ik denk da jij aan het dementeren bent..!!!
Zoek hulp.
Als je in het midden een harde pit voelt is het hoogstwaarschijnlijk een steenpuist, is inderdaad erg pijnlijk en voelt warm aan omdat het een ontsteking is.
Een steenpuist kan best groot zijn, maar als hij erg groot is kan het een karbonkel zijn. Dit zijn meerdere steenpuisten bij elkaar die een grote steenpuist vormen. Hierbij krijg je ook echt ziekteverschijnselen. Vaak zitten die bij mannen in de nek.Een gewone steenpuist hoeft in principe niet behandeld te worden, als hij rijp is, vermindert de pijn want de druk is ervan af. Door op de puist een warm compres te leggen versnel je de rijping en daarmee de genezing. Wanneer de puist opengebarsten is, moet je hem desinfecteren met jodium of betadine en afdekken met een steriel gaasje. douchen met een desinfecterende zeep, kan verdere uitbreiding voorkomen. Knijp hem NOOIT uit! Je verhoogt daarmee het risico op zelfbesmetting en een bloedvergiftiging. Heb je een karbonkel, dan moet de chirurg ze opensnijden en reinigen. Ik zou zeggen; ga naar de huisarts en die ziet in een keer wat het is.
amc
14 jaar geleden
mijn man heeft het ook een keer gehad het is een kieste!!!!
Dus even langs de huisarts die zet er dan een sneetje in en daarna mag je in een bad met soda gaan zitten.

suc 6 ermee,het is niet geheel pijnloos te behandelen:-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook bij de drogist trekzalf kopen. Werkt heel goed bij alle soorten puisten, zelfs jeugdpuisten. Zeker bij die hele grote die heel diep in de huid zitten. Trekzalf trekt de ontsteking, want dat is het, naar buiten. Het beste kun je dat snachts opbrengen en een pleister erover plakken. Het is namelijk pikzwarte zalf en vlekt enorm. Het ruikt niet aangenaam maar werkt heel goed. Vaak is de puist na 1 nacht al bijna weg en dan kun je het net zolang opbrengen totdat hij helemaal weg is. Wegsnijden is pijnlijk en vaak niet nodig.