Zijn hartkloppingen en steken in je borst gevaarlijk?

Ik heb soms dat mijn hart een paar x overslaat en pijn in mijn borst, mijn moeder zegt dat het door stress komt en dat het niks gevaarlijks is.
maar omdat het zo naar voelt ben ik bang dat het iets gevaarlijks is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik herken je klachten een beetje van enkele jaren terug, en denk dat het mogelijk hyperventilatie is. Lees de link maar eens door, en kijk of je jezelf erin herkent: http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz16.html

Dit is zowieso iets om je zorgen over te maken. Je hart hoort niet over te springen. Dis is duidelijk een gavl van: Wat doe je nog op dit forum, loop meteen, maar rustig, naar je huisarts. Het KAN compleet onschuldig zijn. Het KAN echter ook een hartprobleem zijn. Ik weet wat je wilt dat het is, maar ga je die gok zelf nemen op basis van een anoniem web forum?

Hallo, Ik had vroeger ook het gevoel dat mijn hart regelmatig oversloeg. Ik heb met stresssitiuaties met hartritmestoornissen in het ziekenhuis gelegen. Terwijl ik dacht van stress kan toch nooit zoiets teweeg brengen. Daar ben ik dus achtergekomen, het kan dus wel! Dat ging een hele tijd goed, totdat ik in de trein zat en dacht dat ik een hartaanval kreeg, ik belde de dokter en die vertelde mij dat ik rustig aan moest doen, en het in de gaten moest houden... Enfin nu ben ik achter de oorzaak gekomen, ik had last van paniekaanvallen. Dus misschien is dit iets om over na te denken en eventueel verder te kijken dmv google, of je het overeen vind komen. Ik zou sowiezo altijd de huisarts even bellen! Sterkte en groetjes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100