Hoe vollere bovenlip krijgen?(jongen)

Mijn bovenlip is dus echt te dun vergeleken met mijn onderlip. (die dus best dik is)
Ik vind het best vervelend en voel me bekeken hierdoor..

Kan je hier wat aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (6)

Weet niet hoe oud of jong je bent maar botox in je lip laten spuiten is een optie weet alleen niet wat dat kost en dat dat vergoed word zoor het ziekenfonds.
Of ff naar de huisarts gaan en vragen wat hij of zij er tegen kan doen. operatie ofzoiets mischien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je oud genoeg bent kan je botox gebruiken. Maar vaak zie je wanneer iemand dit heeft gebruikt en ik vind het persoonlijk ook heel 'lelijk'... Als je gewoon je eigen verhoudingen gebruikt is het toch het mooist. Want iedereen is immers mooi op zijn eigen manier :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Botox verlamt spieren, maar vult niet.
Het prettige is, dat je een man bent! Want je kunt eventueel een snor laten staan, zie je niks meer van je te dunne bovenlip.
Misschien ben je er nu nog wat te jong voor, je leeftijd staat niet bij je profiel. Maar voor in de toekomst is er in ieder geval via natuurlijke weg iets aan te doen.
Tot die tijd: accepteren dat je bent die je bent.
Kan trouwens best zijn, dat jij je beken voelt en dènkt, dat dit aan je bovenlip ligt.
Kan ook heel goed zijn, dat mensen dat juist leuk vinden, of je om heel andere redenen bekijken.
Het kan zèlfs zo zijn, dat je helemaal niet bekeken wordt op een vervelende manier, maar zelf dat idee hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ;) ik ben 18
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-))
Je kunt fillers laten inbrengen door een plastisch chirurg. Ook voor manben is dit mogelijk. Kies wel voor een goede specialist, zodat je niet met een lelijk resultaat opgezadeld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erge is toch als je er met een hele lelijke lip uit komt... :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je beter je dunne lip accepteren denk ik!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, natuurlijk is altijd mooier. Maar het is wel een manier en er zijn specialisten die dit echt op een natuurlijk uitziende manier kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat zal je dan steeds moeten bijhouden denk ik?
Ik wet er niet veel van, maar ik dacht dat je dat soort "inspuitbehandelingen" om de 3 maanden moet herhalen?
Of is dit wat jij bedoelt weer iets anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende manieren om een lip op te vullen. Sommige methodes zijn blijvend, andere tijdelijk. In jouw geval zou ik in de eerste instantie om een tijdelijke methode gaan. Gewoon om te kijken of de nieuwe aanblik je bevalt. Het is namelijk redelijk ingrijpend om iets in het gezicht te wijzigen. Ik voeg een link toe aan mijn antwoord met uitleg over diverse methoden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :) neem straks een kijkje.
Kijk es:
http://www.douglas.nl/douglas/productbrand_3000044406.html
(Ze beweren dat deze permanent effect geeft, aangezien jij een jongen bent, kun je het beter snachts gebruiken, lijkt me wel zo goed voor je imago ghehe)

Of deze:
http://www.douglas.nl/douglas/Make-up-Lippen-Lip-gloss-Fusion-Beauty-Lip-Fusion-Lip-Fusion-XL_productbrand_3000003630.html

Andere voorbeelden zijn:
Too faced lip injection extreme
Lip Venom Duwop
En je hebt er zo nog veeeeeeeel meer.
Echt, je wilt het niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lip-gymnastiek iets voor jou?ga tuba of een ander blaasinstrument spelen,dat traint de lippen waardoor de spieren daarvan sterker en voller worden.