Ik heb geen reuk meer, iets aan te doen?

Ik ben heel erg verkouden en nu ruik en proef ik niets meer. Is hier iets aan te doen of moet ik gewoon uitzieken? Liefs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gewoon wachten tot je verkoudheid over is. Je reuk en smaak komt dan waarschijnlijk gewoon weer terug :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon hete thee met veel vers citroensap en in je bed blijven en uitzweten.En een grote lap om je neus in te snuiten,desnoods een theedoek.
Beterschap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve SuperWomen, leg eens een halve doorgesneden ui op een schoteltje naast je bed. Dat wil nog wel eens helpen om de slijmvliezen van je neus te laten slinken, zodat je weer iets kunt ruiken. Zolang je niets ruikt, proef je ook weinig, dat heb je wel gemerkt. En verder, wat je zelf al zei, gewoon uitzieken. Beterschap