Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij een slechte nacht pas na dag 1 vermoeid, hoe kan dat?

Ik heb vannacht een hele korte nacht gehad. Toch heb ik me overdag helemaal niet moe gevoeld. Ik voelde me zelfs wakkerder dan normaal. Toch weet ik dat ik morgen wel erg moe zal zijn, ondanks dat ik vanavond een langere nacht heb. Waarom komt de man met de hamer altijd pas de volgende dag om de hoek kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat komt omdat je lichaam in een soort patroon zit. Als dat patroon onderbroken word, gaat het zich zetten naar het oude patroon. Daarom is het ook beter als je een dosis medicatie vergeet, beter kunt wachten tot de volgende. De volgende dag is het een ophoping dat komt alles op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk moet je dan weer wennen aan je ritme omdat je het even door de war gooolide door kort te slapen. Dat je die dag na de korte nacht aardig wakker was lijkt mischien zo omdat je in de nacht net voor het slapen waarschijnlijk best wel moe was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je lichaam nog over reserve energie beschikt.je kan vaak langer door als dat je denkt....tot de man met de hamer inderdaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding