Raar bultje in binnenste schaamlip, wat kan dit zijn?

Verlede week, voelde ik opeens een hard bultje in mijn rechter binnenste schaamlip.
Nu dacht ik dat zal wel door het vrijen zijn, dat het een beetje schraal is en daardoor is opgezwollen.

Maar net ging ik naar de wc, en toen deed het opeens erg pijn.. Nu komt er ook bloed uit.. ik durf het niet uit te knijpen omdat het erg zeer doet..

Wie weet wat dit is? Moet ik me druk maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
86K

Antwoorden (6)

je zou even met een spiegeltje kunnen kijken..
misschien is het een vetbultje.. of een cyste..
vertrouw je het niet, ga dan even langs je huisarts...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak zijn dit soort dingen onschuldiger dan je denkt. Het kan een opgezwollen kliertje zijn. Toch zou ik voor de zekerheid langs de huisarts gaan. Deze heeft zo in de gaten of het gaat om iets onschuldigs, of bijvoorbeeld een SOA.
Als je onveilige sex gehad hebt, zou ik sowieso een SOAtest laten doen, wanneer je ergens last van krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees dat je 19 jaar bent,en meestal is zo,n bultje niets.
Maar waarom zou je risico nemen,maak een afspraak bij de dokter,voor komen is beter dan genezen toch?
12 jaar geleden
Ook daar kun je een soort van puistjes krijgen. Ik heb dat ook een keer gehad. Maar omdat het je vagina is, maak je jezelf er meteen druk om. Een vagina hoort 'normaal' te zijn ;)
Echt charmant is het niet, maar bij mij ging het, net als bij een puistje op je gezicht, vanzelf over.
Wanneer het niet vanzelf over gaat, zou ik de huisarts er eens naar laten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je, als het om de vagina gaat, maak ik me ook altijd heel erg druk. Ik zit wel 3x per week voor de spiegel te kijken of alles nog okay is.

Maar, je hebt een bultje dat erg pijn doet en bloed als je het uitknijpt. Persoonlijk zou ik me daar erg zorgen om maken. Als je een puistje zou hebben, dan zou er wat pus en misschien een beetje bloed uit kunnen komen.
Ik weet niet of je je vagina scheert, maar een ingegroeide haar daar lijkt me onwaarschijnlijk. De huid is daar erg zacht en dus kan de haar weer makkelijk door de huid heen.

Ga naar een arts, misschien is het wel helemaal niets en ben je voor niets gegaan. Maar stel het is wel iets, dan moet dat eventueel behandelt worden.

Ik wens je erg veel sccs en hoop voor je dat er niets aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overal op je lichaam kun je bultjes krijgen..dus daar ook.

Ik zou mij er maar niet al te grote zorgen om maken en het een paar daagjes aanzien.

Als het niet vanzelf weggaat..wat ik overigens wèl vermoed.. kun je altijd je arts nog raadplegen.

Maak je er dus in eerste instantie maar niet te druk om..

Groetjes,

Ton