Kan iemand mij een héél duidelijke site of youtubefilm geven die voetreflexologie uitlegd? Liefst in de nederlandse taal.

Voetreflexologie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook even op de site van de vereniging tegen de kwakzalverij over (voetzool) . Het is een behandelmethode die op verkeerde ideeën is gebaseerd en echt niet kan werken. Net als acupuntuur.
www.vtdk.nl

Antwoorden (2)

Bij deze website word alles duidelijk uitgelegd met een tekening en wat alle druk of pressie punten in de voet doen of inhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=i7CUDeY1hHM&feature=related

Toegevoegd na 51 seconden:
Dit is deel 1 van het filmpje, vanuit dat filmpje komen, deel 2 en 3 ook tevoorschijn,
veel succes! ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarvan hebben ze ook een site, waarop alles staat uitgelegd:

http://www.voetreflexologie-gids.be
Filmpje en site! extra handig ;)

Toegevoegd na 14 minuten:
(Ik zie trouwens net, dat de site tijdelijk offline is gehaald wegens, werkzaamheden aan de site, het filmpje doet het echter nog)