Kunnen jullie me helpen? ik wil weten wat is het salaris van een verzorgende IG niveau 3 en wat moet je doen? welke voordelen en nadelen er zijn?

Ik weet nog niet of ik de opleiding verzorgende IG 3 ga volgen maar ik wil graag weten de werkervaring van mensen die deze opleiding al hebben gedaan.
Groetjes en dank jullie wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hallo!

Ik ga toevallig in maart beginnen met de opleiding verzorgende IG Niveau 3 BBL . Erg leuk lijkt me dat!

Ik heb een overzichtje gekregen van mijn bedrijf waar ik het ga volgen. Het ligt er natuurlijk aan waar je de opleiding gaat volgen, maar ik krijg het eerste halfjaar 'zakgeld' omdat je in het eerste halfjaar 2 dagen naar school gaat en 2 dagen stage loopt. En na dat eerste halfjaar kom ik in dienst van het bedrijf en dan krijg ik gewoon loon.
Ik hoop dat je het overzichtje duidelijk kan lezen!
Succes met het maken van je keuze!

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarom ik het eerste halfjaar zakgeld krijg is omdat we eerst de basis willen leren van de verzorging. En dan 2 dagen in de week naar school ga. En 2 dagen stage.

Toegevoegd na 9 minuten:
Trouwens, ik heb geen werkervaring of iets dergelijks, maar ik weet wel dat als je verzorgende IG gaat doen dat je medicijnen mag toedienen etc. En dat mag niet als je gewone verzorging doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leuke opleiding! Ben net een jaar klaar en druk aan het werk! Let op dat je verantwoordelijke diensten moet werken, medicatie geven, spuiten van medicatie! En nog Veeel meer! Succes!