hoe verwijder ik haarverf?

ik wilde een tijdje geleden kleurspoeling in mijn haar en ben naar de kruidvat gegaan. daar dacht ik dat ik er eindelijk een had gevonden en heb het in mn haren gedaan. nu ben ik er gister achtergekomen dat er toch een beetje verf inzat. een vrouw zei dat ik het kon verwijderen met anti-roos shampoo, dit helpt niet. iemand tips hoe het ook kan?

Toegevoegd na 6 minuten:
het is niet echt verf, maar er zat een heel klein beetje in

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik ben bang dat het verwijderen niet echt makkelijk gaat.
Het is met verf meestal een kwestie van uitgroeien.
Ik weet wel dat zwemmen (chloorwater) de verf beïnvloed in de zin dat het bleker wordt, maar daardoor wordt je haar ook valer. Lijkt me ook geen goede oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een antiroos shampoo vervaagt de haarverf of spoeling..er helemaal uitgaan doet het niet..
het enige wat je kan doen is het overspoelen in je eigen kleur...
er is geen middel wat haarverf eruit kan halen..