Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn hier mensen die ervaring hebben met Bikram yoga? En zou je daar iets over kunnen vertellen?

Ik zit erover te denken om Bikram yoga te doen, maar ik weet niet of mijn conditie wel goed genoeg is. Ik heb een tijdje power yoga gedaan, dus ik ken wel wat yoga-houdingen, maar dit is alweer jaren geleden. Dus als je uit eigen ervaring iets over Bikram yoga kan vertellen (zowel positief als eventueel negatief), heel graag!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ritsuka
14 jaar geleden
Bikram is toch in hete ruimte? Heb ik wel eens gedaan, erg zwaar maar wel lekker

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er zijn [bij mijn] Bikram yoga school[tje] lessen voor verschillende niveaus. Van absolute beginners [correct zitten en ademhalen] tot de pro's [vraag me niet wat die doen :) ].
Het is van belang voor jouw beleving en voor de rest van de groep dat je probeert een les te volgen die ook te doen is en waar je niet van flauwvalt.
Een intake gesprekje van 5 minuten met de instructeur/trice moet voldoende zijn. Bij twijfel een stapje lager beginnen, en opbouwen.
Het is heerlijk. Het is ongelofelijk intensief en ontspannend. Het voelt alsof je 3 keer zoveel en intensief bezig bent geweest dan dat het in werkelijkheid was.
Gewoon doen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing