Kun je met een lintwormen-besmetting snel magerder worden ?

zijn er mensen die zich bewust laten besmetten met lintworm zodat ze snel gewicht verliezen ?

Toegevoegd na 4 uur:
Nooit doen dus.....Maar zou het denkbaar zijn om het onder medisch toezicht tijdelijk te doen, om het daarna veilig en op tijd weer te verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, dit gebeurt. Van de week 100 ways to die gezien. Een amerikaanse (hoe kan het ook anders...) vrouw wilde dolgraag afvallen en had een lintworm binnengekregen. Ze viel kilo's af...en de worm groeide door...
De worm kan organen binnendringen, zelfs de hersens omdat de worm METERS lang kan worden.

De vrouw is slank gestorven...

Toegevoegd na 3 minuten:
1000 ways to die, deze aflevering: http://www.tvblik.nl/1000-ways-to-die/death-be-not-stupid-1-aflevering-9
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja heb het zonet gezien wat ongezond !! nooit geweten ,gadver jigggg het idee alleen al .Bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 omdat je gelijk hebt.ik zit nog te rillen van het idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, heel vies idd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het werkte wel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ik ook gezien. Wat dom he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@babyfaced: ja nogal... zoals wel meer dingen uit die aflevering..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rare jongens , die Amerikanen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Cindy. Maar ik snap die chinezen niet. Waarom zijn ze dood gegaan tijdens vrijen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@babyfaced: doordat hun hart de intensiteit van het orgasme niet aan kon..Was blijkbaar wel erg lekker ;-)
@mrTmo: tja..inderdaad...gekke dingen gebeuren altijd daar..

Andere antwoorden (4)

HUU?? bah bah, lijkt mij niet ,ik heb er nog nooit van gehoord .Er zijn toch andere manieren om te gewicht te verliezen.Ik ril van het idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar eens de aflevering uit mijn link... (zie je nog meer enge dingen trouwens...)
Ja bah! Ik heb ook eens zoiets gezien. Ik moest er niet aan denken zeg, brrr! Dan nog liever moddervet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn jaaaaren geleden zelfs afslankpillen op de markt geweest met de kop van een lintworm erin. Het werkte wel, je wordt echt mager (en doodziek).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarmee wordt je snel mager.
Als je slim bent, dan dresseer je eerst de lintworm, zodat als je hem roept, hij er meteen weer uitkomt.