Ik heb een Racket tegen mijn neus gehad. Ik had eerst een rechte neus maar nu heb ik er een bobbeltje op. Mijn vraag is of het bobbeltje weg gaat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Ik heb ooit een "frontale botsing" van m'n hand met een tennisracket gehad. Daar heeft heel lang een verdikking gezeten. Maar uiteindelijk is die wel verdwenen.
Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoelang duurde het ongv. voordat de bult weg ging, heb je er ook iets op gesmeerd Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er niks op gesmeerd, heeft volgens mij wel meer dan een jaar geduurd. Het maakte mij ook niet zoveel uit, het was m'n vinger, niet m'n gezicht. Ik ben bang dat dit niet het antwoord is waarop je zat te wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij is het precies hetzelfde. Als dat bultje van je vinger weg ging denk/hoop ik ook dat het van mijn neus weg gaat.
Ik heb een basketbal op mijn neus gehad, kleine bobbel is nooit meer weggegaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je niets gebroken?
Na een wielerongelukje heb ik ook een bobbeltje op mijn neus. Achteraf bleek dat ik mijn neus gebroken had. Toen jij dat racket op je neus kreeg, had je toen ook een hevige bloedneus? Dit is namelijk één van de symptomen van een gebroken neus, een andere symptoom is dat je ene neusgat nu groter/kleiner is dan de andere.
Het bobbeltje zal echter niet vanzelf weggaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik had geen bloedneus. Ik ben ook naar de huisarts geweest en die zei dat ik niets had gebroken en dat het bultje van zelf weg zou gaan. Zelf is het nu wat minder dan hoe het eerst was.