Kun je aankomen van de pil Stediril 30?

Hallo,

Ik gebruikte voor 3 / 4 jaar geleden Microgynon 30,
en dat beviel me eigenlijk heel goed, totdat deze pil eruit ging, toen kreeg ik een poosje Rigevidon en gebruik nu
een paar jaar Stediril 30, alleen ik merk dat ik sinds die paar jaar veel meer aangekomen ben.
Ik zou daarom graag over willen stappen op een andere pil.. Nou lees ik ook hele goede verhalen over Lovette?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je zoiets aan een arts vraagd zeggen ze altijd dat je niet aankomt van pilgebruik. Ik ben het daar niet mee eens, ook ik kwam aan van de pil. Vaak krijgen pilgebruikers ook iets meer borstvolume. Als je voor lange tijd stopt wordt dat ook weer iets minder. Vandaar dat ik ook denk dat je aankomt van de pil.

Ik gebruik nog steeds Microgynon 30, ik weet niet waarom jij die niet meer krijgt? Zeker kan je van de pil aankomen dus overstappen op een andere is een goed idee, welke zou ik in overleg met je huisarts doen.

Van stediril 30 kun je zeker aankomen.. Maar als je hem niet slikt nog veel meer;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100