Hoe krijg je dunnere bovenbenen?

Deze vraag is al eerder gesteld, maar het goede antwoord stond er voor mij nog niet tussen.

Ik wil graag mijn bovenbenen iets dunner maken, want ik heb het idee dat ze door spieren (hockey 3x per week, dansen 1x per week) en natuurlijk ook door wat vet dikker zijn geworden. Nu wil ik niet allemaal fitness dingen gaan doen, omdat ik 1. niet nog meer spieren wil en 2. geen fitness tot m'n beschikking heb.

Is er iets wat ik aan m'n eet/drink patroon kan veranderen?
Ik las iets over veel water drinken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad 2l water onder normale omstandigheden kan wel iets helpen, fietsen misschien ook om, wat je zelf zegt, iets vet weg te werken maar verder eddijst heeft het helemaal bij het rechte eind.
tinus1969
9 jaar geleden
Stoppen met sporten.
Ritsuka
9 jaar geleden
je sport, dan ben je actief bezig met je spieren, dan is het logisch dat ze iets dikker worden.
Maar er is niks mis met gespierde benen, die zijn mooi strak.

Het beste antwoord

De dikte van je bovenbenen worden vooral bepaald, door je genen, je eetgewoonte en vooral de soort sport en voor een klein deel je dansen.
Het lijkt me dan ook volkomen normaal.
Zag vandaag gewichtheffen ( trekken) van de dames en die hadden bovenbenen, daar werd je bang van.
Maar bij vrijwel al het gewicht dat ze moeten tillen, gebruiken ze hun bovenbenen.
Die ontwikkelen zich dan enorm!
Veel plezier met je mooie sport en dansen, je bent er uitstekend voor geschikt.
En met stevige bovenbenen is echt niets mis mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!