Zijn opstuivingen hetzelfde als opvliegers?

Toegevoegd na 13 minuten:
opstuivingen, die ook wel hot flushes worden genoemd. Ik las het in artikelen over de adropauze/penopauze. Maar nergens staat wat het betekent.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Opstuivingen en opvliegers moeten wel het zelfde betekenen, omdat hot flushes opvliegers zijn.

En in je aanvoegende tekst worden de opstuivingen en hotflushes als het zelfde aangezien.

Hier staat ook een stukje beschreven op een site over hotflushes:

The most common symptoms by far are ‘hot flushes’ and sweating attacks. These episodes can happen at any time, as often as several times an hour.

Each hot flush usually lasts for three to six minutes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat is niet hetzelfde..
op stuivingen worden veroorzaakt door de wind ..
opvliegers worden veroorzaakt door schommelingen in het oestrogeenpeil...
dus dat is echt heel iets anders...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
haha. Nee, ik bedoel het anders, zie toevoeging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ja jij gaat naar 13 min toevoegen, terwijl mijn antwoord er al stond...lol
Snuffel
12 jaar geleden
Klopt. Naar aanleiding van jouw antwoord, heb ik t even verduidelijkt. Groeten van Snuffel.