Wat gebeurd er met je ogen als je een flashbang tegen je aan krijgt maar je hebt je ogen dicht?

Krijg je dan ook wit voor je ogen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

waarschijnlijk ben je nog steeds verblind door de 'flash' als je je ogen dicht hebt. Probeer maar eens met een lampje in je oog schijnen als je je ogen dicht hebt. dan kan je het lampje ook zien flitsen. Een flashbang is natuurlijk feller dan zo'n lampje. alleen je ogen dicht houden werkt dus niet.