is er een mogelijkheid om de penis te vergroten in de puberteit, zonder dat het de groei belemmerd?

Ik zit in de puberteit en wil niet dat de penis juist stopt met groeien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (2)

Jelqing wordt wel eens gebruikt, met name in de fitnesswereld zijn ze overtuigd dat het werkt. Het is wel arbeidsintensief, want het houdt in dat je regelmatig je penis moet masseren en er aan moet trekken. Zelfs een aantal x per dag. Het is niet de bedoeling dat je er opgewonden van wordt. Als je googled op jelqing googled vind je meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je penis stopt met groeien als ie lang genoeg is. In de puberteit kan het goed zijn dat je hele lijf aan het uitschieten is behalve je penis, wat een vreemde verhouding kan geven - maar dat komt goed.
De gemiddelde penislengte (bij volwassen mannen) is slappe toestand is 15 cm (sommigen zijn dus iets langer, sommigen iets kleiner). Kleine penissen kunnen bij het stijf worden veel groter worden, penissen die 'slap' al wat groter zijn, worden meestal niet zoveel langer in stijve toestand.
De enige manier om een penis te 'vergroten' is eigenlijk een optische: dan kan er aan de buikkant wat buikweefsel worden weggehaald zodat je soms wel 2 cm 'wint', je penis wordt dus niet langer maar de basis wordt uitgediept. Dat gebeurt alleen als je penis echt extreem klein is en je daar ernstige psychische problemen door hebt, want het is een operatie in een gebied waar je niet teveel moet rommelen als het niet nodig is.