Helpt een trilplaat bij het afvallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
30.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powerplate?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja

Antwoorden (5)

Je verbrand niet zoveel calorieën als in de sportschool maar je bouwt heel snel spieren op sneller als in de sportschool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan dat dan?
Ja en nee... Door alleen oefeningen te doen op de trilplaat, zou je meer spieropbouw krijgen door het corrigerende effect dat lichaam moet maken om in balans te blijven... Maar dat is ondertussen achterhaald. Je behaald daarvoor meer resultaten op de bosu bal...

Ja het helpt wel in de zin dat je na een cardio sessie of spierversterkende sessie, even op de plaat gaat staan om je spieren los te schudden.. Daardoor minder spierpijn hebt en de volgende dag er weef fit tegen aan kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee om kort te zijn
gezond eten en meer bewegen helpen je verder..
Wat is slimmer: bewegen waarbij je je lichaam actief 'gebruikt'. Krachttraining, maar ook dagelijks 45 minuten bewegen zijn effectief om af te vallen. Een trilplaat zet je spieren en huid passief 'aan het werk'. Dagelijks naar de trein fietsen, extra de trap nemen zetten meer zoden aan de dijk dan een trilplaat. Maak een plan voor je zelf en kom in actie! Houd jezelf niet voor de gek met trilplaten, afslankthee en slankpleisters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, áls galstenen de oorzaak van je overgewicht zijn. Door galstenen kun je in gewicht toenemen. De trilplaat maakt ze los en helpt ze makkelijker weg, waardoor je, van nature, het overgewicht kwijt kunt. Ook door medici wordt de trilplaat in die gevallen geadviseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sport helpt uberhaupt maar een klein beetje om af te vallen. Beter is om je voeding in orde te krijgen. Bij veel mensen helpt een dieet met meer eiwitten en wat vet en minder koolhydraten. Als je op de powerplate dan veel oefeningen doet kun je behoorlijk veel spierpijn hebben. Dus het helpt zeker om meer spieren op te bouwen.
Op youtube vind je veel filmpjes met oefeningen die je kan doen. Die zijn echt heel zwaar. Als warming up/cool down is het ook goed maar dan moet je alleen de massage oefeningen gebruiken. Dan helpt het niet om af te vallen of spieren op te bouwen.
Verder is het ook goed voor je doorbloeding.