Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit nog wel zinvol? Zie toelichting.

Ik heb sinds jaar en dag een donorcodicil gehad en die is vervangen doot een registratie. Ik ben 74 en diabeet,heb hartprobemen en verminderde nierfunctie.Is het dan een goed idee om donor te blijven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk heel graag zelfs, want er zit nog zoveel in je lijf wat nog wel bruikbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was een moeilike keuze,alle antwoorden hadden de zelfde teneur,maar het jouwe sprak me het meeste aan!

Andere antwoorden (4)

Ja hoor. Je huid, ogen etc blijven toch prima bruikbaar? Ik bedoel: Sommige organen zullen minder gewenst zijn. Maar dat is beter om dat aan de artsen over te laten dan nu maar te besluiten dat het geen zin heeft?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja joh, ze kunnen toch altijd kijken of er nog iets bruikbaars tussen zit?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker blijf je dan waardevolle donor. Mocht je overleden zijn dan wordt bekeken welke "onderdelen" bruikbaar zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Petergradisen;

Geweldig dat je al zo lang een codicil hebt, vooral blijven houden. Er zijn immers ook nog wel eens mensen van je eigen leeftijd die op organen zitten te wachten en transplantatiehuid is er al nooit teveel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding