Is dit nog wel zinvol? Zie toelichting.

Ik heb sinds jaar en dag een donorcodicil gehad en die is vervangen doot een registratie. Ik ben 74 en diabeet,heb hartprobemen en verminderde nierfunctie.Is het dan een goed idee om donor te blijven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Natuurlijk heel graag zelfs, want er zit nog zoveel in je lijf wat nog wel bruikbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was een moeilike keuze,alle antwoorden hadden de zelfde teneur,maar het jouwe sprak me het meeste aan!

Andere antwoorden (4)

Ja hoor. Je huid, ogen etc blijven toch prima bruikbaar? Ik bedoel: Sommige organen zullen minder gewenst zijn. Maar dat is beter om dat aan de artsen over te laten dan nu maar te besluiten dat het geen zin heeft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja joh, ze kunnen toch altijd kijken of er nog iets bruikbaars tussen zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker blijf je dan waardevolle donor. Mocht je overleden zijn dan wordt bekeken welke "onderdelen" bruikbaar zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Petergradisen;

Geweldig dat je al zo lang een codicil hebt, vooral blijven houden. Er zijn immers ook nog wel eens mensen van je eigen leeftijd die op organen zitten te wachten en transplantatiehuid is er al nooit teveel.