zijn gratis hoorapparaten goed voor een man van 77jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kan dat nou gratis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gehoorapparaat is niet geslachts- en leeftijdsgebonden. Dus een antwoord op jouw vraag of het goed is voor een man van 77 jaar, is niet mogelijk.

Antwoorden (4)

Ligt eraaan hoe goed jou gehoor nog is.
Ook de gratis gehoorapparaten zijn goed.
maar laat het gehoor testen dat is optie een.

Toegevoegd na 3 minuten:
En duur hoeven ze niet te zijn.
Moest 580 euro betalen en kreeg er nog 350 van vergoed door de zorgverzekering.
Dus even goed navragen testen en niet gelijk kopen.
12 jaar geleden
Je kunt dat zo niet bepalen ze zijn trouwens niet gratis maar worden door de zorgverzekering vergoed. Dit omdat ze binnen de vergoeding vallen die is bepaald door de zorgverzekeringen. Na dat je bij een kno arts bent geweest en bepaald is in welke maten je gehoor een apparaat nodig heeft kan je in een hoorwinkel kijken welk apparaat voor jou geschikt is.
ronron1212
12 jaar geleden
Dat ligt er aan in hoever zijn gehoor beschadigd is. Hoortoestellen, die in zijn geheel door de zorgverzekeraar worden vergoed zijn natuurlijk niet zo geavanceerd als die waar je (veel te veel ) voor moet bijbetalen. De leeftijd van de persoon doet hier niet ter zake.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de leeftijd van iemand kan absoluut niet van invloed zijn op de prijs van de hoortoestellen. als iemand toestellen nodig heeft kan de audicien of de kno arts als beste beoordelen welke toestellen de beste oplossing bieden. binnen deze mogelijkheden zullen waarschijnlijk toestellen uit meerder prijssegmenten zitten. uiteindelijk bepalen gebruikservaringen van de drager, de wensen van de drager en de portemonnee van de drager welk toestel gekozen word.