Waarom krijg je altijd een prikkend gevoel als je op een wondje water op doet?

Ik heb weleens een wondje op mijn hand maar als ik er dan water opdoe krijg ik een prikkend gevoel, het doet geen pijn maar ik ben wel erg benieuwd waar dat prikkend gevoel vandaan komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat zijn bacteriën die afsterven doordat de wond met water wordt ontsmet