Als een man op 1 dag regelmatig een erectie heeft, kan het geslachtsdeel dan op een bepaald moment protesteren, ook al is de man opgewonden?

12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met 'protesteren'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk dekt "staken" de lading beter.
Of eigenlijk "dekt" ie juist niet. ;-)

Het beste antwoord

Ja hoor dit is mogelijk, vaak als iemand nog jong is.. onder de 20 is dit soms ook moeilijk te controleren. Als je wat ouder bent kun je dit wat beter controleren. En het geslachtsdeel kan ook weigeren tijdens de seks, bijvoorbeeld door spanning of vermoeidheid. of als de opwinding weg is.
Wanneer iemand juist ouder word zal het langer aanhouden van een erectie juist afnemen.(+-50+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja.
Soms heeft Wicked Willy er genoeg van,
geen zin meer,
uitgewerkt, afgelopen.
En dan protesteert ie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het houd niet in dat wanneer een man opgewonden is dat hij altijd een erectie heeft... Fysieke gesteldheid heeft daar invloed op
Een vrouw wordt ook niet altijd nat als ze opgewonden is....