Wat moet ik doen? Ik heb de pil achterstevoren ingenomen (zie uitleg.)

Ik ben door alle drukte van de afgelopen dagen erg dom geweest en ik moest zondag avond aan een nieuwe strip beginnen maar ik heb perongeluk de strip omgedraaid en ben aan het einde begonnen... Ik heb ethinylestradiol/levonorgestrel en dan staat er: ratiopharm 0'02 mg/0'1 mg onder. de pillen zijn allemaal licht roze. Ik heb zo nu 3 pillen achterstevoren geslikt. Wat moet ik met de rest van de strip doen?
Alle reacties helpen Alsjeblieft!
Alvast bedankt!
Owja ik heb wel seks gehad deze 3 dagen maar wel MET condoom.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat maakt helemaal niks uit; elke pil is gelijk. Die dagaanduiding is alleen een handige geheugensteun. Geen paniek dus :-)

Alle pillen zijn (inderdaad) hetzelfde. In principe maakt het niet uit of je voor- of achteraan de strip begint met slikken. Je kunt de strip gewoon afmaken.

Dit maakt niet uit alle pillen uit het zelfde doosje dus ook de zelfde strip zijn het zelfde je kan gewoon zo doorgaan de dagen die op de strip staan zijn alleen maar voor jou dat jij kan kijken heb ik me pil al genomen en niet gaat twijfelen. Je kan trouwens ook gewoon op het beginpunt beginnen. En die andere zo laten, of elke keer van een andere plek de pil pakken het zijn toch allemaal dezelfde pillen. Alleen zit er kans in dat je gaat twijfelen heb ik me pil nou wel gehad of niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100