wat kan dit zijn? Ik heb altijd als ik een dag veel eet dat ik daarna veel zweet en het heel warm heb.

als ik gewoon normaal tot weinig eet heb ik hier geen last van maar eet ik een dag veel of drink ik erg veel water dan krijg ik het constant warm en soms zweet ik zelfs wel eens in ruststand.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook krijg ik hierdoor pijn in sommige spieren van mijn linkerarm en ook mijn linker monnikskap spier.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien eet je behalve teveel vooral te zout en speelt hoge bloeddruk je parten als je teveel eet.
Ik zou het toch maar eens door de huisarts laten controleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dacht je dat andere mensen dat niet hebben. Je moet eten zoveel als je nodig hebt. Alles erboven veroorzaakt overgewicht en veel andere ellende, zoals je reeds ondervond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral als je ongezond hebt gegeten moet je lichaam hard aan het werk om de afval stoffen er uit te gooien. Dit geeft ook weer vermoeidheid.