Wat te doen als er na een buikoperatie een teveel aan wondvocht in de drain komt? die dan ook nog roodachtig van kleur is.
Toegevoegd na 7 uur:
Mijn echtgenoot (man) is geopereerd aan een hemicolectomie,die tussen zn darmen zat verstopt zal ik maar zeggen nu de hemicolectomie is verwijderd,bleek het er eentje van (schrik niet) 2 kilo te zijn,al 1 jaar lang was zn bloed niet goed,en was altijd maar moe heel erg moe,alles geprobeerd,tot er dus rigoureuze middelen werden ingezet zoals darmspoelingen,op de foto was er maar 2cm te zien van de uiteindelijke 2 kilo zware hemicolectomie,is j.l zaterdag 31-12 met spoed geopereerd,en het gaat redelijk goed met hem,geen koorts,of i.d. alleen ging sinds gisteren de drain veel te hard en is het zakje (builtje) om de 3 uur geledigd,met wel erg rooie "vloeistof".
Ik maak me grote zorgen,daar mijn man bijna 60 is en wij in Thailand wonen,(waar de zorg overigens voortreffelijk is) maar de dokters spreken zo slecht/verdraaid Engels,en ik ook niet voor 100% alle medische termen begrijp,en zowieso niet in het Engels,dacht ik...ik stel de vraag op GV. van sommigen heb ik een antwoord gekregen waar ik wel iets aan heb,"dankjewel"maar sommigen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.