Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

knobbeltje in borst en niet meer ongesteld geworden, naar de dokter?

ik ben onlangs ontmaagd en heb dit 3 keer zonder bescherming gedaan. dit was 5 weken geleden en ben sinds 7 weken niet meer ongesteld geworden. heb wel zwangerschapstest genomen (negatief) en de morning after pill. Ik heb nu ook sinds een aantal dagen gevoelige borsten. aan 1 borst voelt de zijkant aan als een blauwe plek en aan de andere borst zit er een beweegbare gevoelige knobbel. heeft de morning after pill misschien hier iets mee te maken? is het nodig om naar de dokter te gaan of hebben jullie misschien enig idee wat dit zou kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je 7 weken geleden je regels had
En 5 weken geleden seks
Dan was je vruchtbaar in die periode.

Zo'n test is meestal wel goed. Als je die gebruikte op het juiste moment.
Ik neem aan dat je de bijsluiter las. Die test kunnen maar goed werken maximaal (hangt zelfs van merk tot merk af ) enkele dagen voordat je regels moeten doorkomen.
Dat zou dus 3 weken geleden zijn.
Heb je die test zelfs pas vb gisteren gedaan dan zou die zeker juist moeten zijn.

Nu over het knobbeltje
Daar kan je moeilijk iets over zeggen via de pc.
Het zou een gezwollen kliertje kunnen zijn of een van de andere dingen die in de bronklink worden omschreven als veelvoorkomende knobbels bij vrouwen.

Of leg je de link, gevoelige borsten... overtijd... toch zwanger?
Dat zou me verbazen aangezien je test negatief was en je de MApil nam.

Hoe dan ook, een arts kan daar beter over oordelen dan wij hier allemaal bij elkaar.
Dat is dan ook de beste raad, ga naar je arts.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding