Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de gemiddelde kosten van een tattoo op je hand?

Ik wil misschien een tattoo op dat stukje huid tussen je duim en je wijsvinger

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat verschilt per zetter, maar toch rond de 50,- moet je wel rekenen. Daarnaast zou ik er wel over denken, veel werkgevers en banen zouden er twee keer over denken je aan te nemen met een tattoo op je hand!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is moeilijk te voorspellen omdat nu nog niemand weet bij welke werkgevers je niet aangenomen wordt, vanwege die tattoo, en wat ze je zouden betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste tatoeëerders rekenen kosten per uur met een startbedrag. Bedragen tussen de 100 & 150 euro per uur zijn 'normaal', je laten tatoeëren voor minder is over het algemeen risico vol.
Maar het is onwaarschijnlijk dat een goede artiest jouw verzoek voor een tattoo op je hand gaat vervullen zonder dat hij jou kent. Tattoos op handen, in je gezicht of in je nek, zijn voor echte kenners of kinderachtige nep gangstertjes.
Gezien het feit dat jij niet weet wat tattoos kosten, zou ik je aanraden alleen maar zaken doen met iemand die je op andere gedachten probeert te brengen. Lees ook de waarschuwingen van de voorgaande beantwoorders...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding