ik heb Aqua Kiss kauwgom gekocht met aspartaam acesulfaam-k erin is dit ook schadelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn zoveel producten met aspartaam erin. Het is inderdaad niet gezond, maar waarschijnlijk bevat het een zeer kleine hoeveelheid. Je kunt er niet omheen; alle light-producten bevatten aspartaam en sommige normale zelfs ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er wel omheen hoor, bij ons in de Natuurvoedingswinkel verkopen we kauwgom zonder aspartaam.
Over aspartaam wordt verschillend gedacht, de één zegt dat het schadelijke van de stof wel meevalt, de ander vindt het puur gif.
Ikzelf zou het niet kopen als er aspartaam in zit.
Ik koop liever kauwgom die absoluut onschadelijk is.
Kristal