6-8 keer wassen spoeling uit m'n haar krijgen !?

Gister heb ik verdikkeme twee pakken kleurspoeling gekocht.
Op het plaatje zag het er best mooi uit. (jaja ik weet dat het nooit altijd helemaal hetzelfde als op het plaatje wordt) maar ik had heb netjes de gebruiksaanwijzing gelezen en het ingedaan en uitgespoeld. Na het afgespoeld te hebben zag het er best mooi uit, een Beetje goudglans over het donkerblonde haar dat ik van mezelf al heb. Nu, EEN dag later is het volledig vervaagd en ziet er uit als een hele rare Gele kleur. -,-'
Aargh.. Ik wil het er nu dus zo snel mogelijk uit hebben omdat ik morgen met oud&nieuw naar vrienden ga (er zo aankomen kan echt niet) GELUKKIG is het een spoeling die na 6-8 Keer wassen er uit moet gaan (is dit met uitspoelen v/d verf meegeteld?) kan ik me haar nu gewoon vaak gaan wassen met gewone shampoo zodat het eruit gaat of is dit niet zo'n goed idee?
(misschien 4x nu en 4x vanavond)

Any suggestions?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

met anti-roos shampoo krijg je het er sneller uit, maar ga vandaag terug naar de winkel en dien daar je klacht in, je hebt een ondeugdelijk product gekocht, je had er meer van mogen verwachten, of bel even met de klantenservice, dat nummer staat op de gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Met Head & Shoulders gaat de kleur eruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak foto's (en neem voor-foto's mee) en breng de desbetreffende winkel een bezoekje. Je haar wassen met antiroos shampoo helpt iets, maar kan je haar ook beschadigen wanneer je geen roos hebt.
Ik heb ook weleens een verkeerde kleur gekregen, het viel veel te donker uit bij mij, en heb toen mijn haar met Andrelon zomerblond gewassen, een week lang 2 keer achter elkaar. Een goed masker gebruiken. Ik zag de kleur toen vervagen wat ook de bedoeling was. Je mag zeker blij zijn dat het geen verf is!
Succes ermee!