Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met de produkten van Ayurveda?

Ik ben benieuwd welke ervaringen hierover bekend zijn, het schijnt een hoop klachten weg te kunnen nemen zonder reguliere medicijnen.... ?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
620
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel een kanttekening : als het te mooi klinkt om waar te zijn , is het meestal niet waar.
Klinkt als kwakzalf eerlijk gezegd. Die best een hoop kan doen als je er in gelooft, (niet het middel dus maar je eigen overtuiging, het zogenaamde placebo-efect) maar in elk geval je portemonnee flink zal genezen van overbelading.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je idd gelijk marleen, ik heb sowieso al een vermogen uit gegeven aan alternatieve geneesmiddelen en -wijzen maar je blijft jopen op een nieuwe ontdekking. Dank voor je reactie!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn dochter gaat naar een ayurvedische arts voor haar hoofdpijn en ze is er heel blij mee... Geen enkele reguliere arts heeft haar kunnen helpen, maar deze Indische arts die tweemaal per jaar naar Nederland komt wel...

Dus hier heb je een ervaringsdeskundige, die er blij mee is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was de enige, dus +10

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding