Zijn mannen grappiger dan vrouwen?

Ik heb het gehoord. Het schijnt dat mannen grappiger zijn dan vrouwen, en het ook erger vinden om niet grappig gevonden te worden > zelfs boven lelijk gevonden worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat hangt van man naar man af. Soms vindt mijn vrouw mij hartstikke grappig, en lach zich kapot.
Maar dan moet je wel humoristisch zijn..
Als je nou een talkshow programma kijkt, dan zijn dat ook meestal/altijd mannen.!
Dus ik denk dat mannen beetje grappiger zijn als vrouwen. Maar je hebt ook mannen die niks bakken van grappigheid.! Het hangt gewoon van humor af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nee, mannen zijn niet grappiger dan vrouwen. Maar mannen DENKEN wel dat ze grappiger zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee mannen zijn niet grappiger dan vrouwen..
Wij vrouwen laten de mannen denken dat ze grappig zijn...
Er zijn er wel sommige hoor..die echt grappig zijn...maar dat zijn uitzonderingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij bent wel een uitzondering hoor...;-P
Ik heb er geen ervaring mee,dat mannen grappiger zouden zijn. Er zijn wel meer mannelijke cabaretiers dan vrouwelijke,maar dat zegt niets over het grappig zijn.
Je moet er voor openstaan dan zul je niet veel verschil bemerken,als je de beroepsgroep buiten beschouwing laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen of vrouwen verschillen niet in grappigheid... Het is de afstand die jij kunt voelen naar jezelf die jou de humor kunt laten zien en bepaalt de meta waarin je humor kunt uiten... Dat is niet sekse-bepaald...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor vrouwen is het zo dat humor een van de aantrekkelijke eigenschappen is van een man. (ergens op de 4e plaats geloof ik, de eerste 3 belangrijke zaken hebben te maken met geld en macht).
Mannen vinden humor een veel minder belangrijke eigenschap als het gaat om de keuze van een vrouw.

Ik denk dat daar het verschil zit.
14 jaar geleden
Mannen lijken graag indruk te willen maken en zeker in het kontact met vrouwen , bijvoorbeeld bij eerste ontmoetingen met vrouwen.Jij noemt het grappiger dus als ik dat grappiger vertaal in indruk maken .Dan denk ik idd dat mannen "grappiger " zijn dan vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen is je stelling heel erg waar!
Onze humor zit zo diep dat de meeste vrouwen ons niet begrijpen, daardoor herkennen zij dit dus niet als humor, en denken ze zelf weer dat ze grappiger zijn, wat dus niet zo is.... meestal.... of vaak... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het verschil hem zit in hoe ver je gaat met een grap. Een vrouw is over het algemeen gevoeliger, en meer begaan met de emoties van een ander, en maakt dus minder gauw een grap ten koste van een ander zonder zich gegeneerd te voelen. Daarbij komt dat sexueel getinte grappen ook makkelijker door mannen dan door vrouwen gemaakt worden. Hierdoor maken mannen vaker grappen die vrouwen voor zichzelf misschien te ver vinden gaan, maar waar ze wel om kunnen lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen wìllen grappig zijn, vrouwen zijn gewoon grappig ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee mannen zijn niet grappiger dan vrouwen. Maar ik zeg ook niet dat wij vrouwen grappiger dan mannen zijn! Sommige mensen zijn gewoon grappiger dan andere mensen. Dat zit gewoon in je..

Verder willen mannen dat ze grappig worden gevonden. Wat soms best wel een beetje lastig kan zijn;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, mannen zijn niet grappiger dan vrouwen. Al moet ik zeggen dat ik wel veel om ze moet lachen (maar dat is dan stiekem uitlachen ;-))