kakkerlakken in vaatwasser ?

Me vaatwasser zit opeens vol met kakkerlakken.

* hoe komen ze er ?

* hoe krijg ik ze weg ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Vaatwasmiddel erin en zo heet mogelijk laten draaien.
Een knappe kakkerlak die dat overleeft.
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
Kakkerlakken evolueren ook. Er kunnen knappe koppen tussen zitten.
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze een kernbom kunnen hebben lukt warm water toch ook wel? ^.-
AWM
14 jaar geleden
@Maartah: Volgens mij moet jij naar die vraag over vooroordelen en discriminatie ?!?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergis je niet in kakkerlakken ; als er IETS is dat bijna ALLES overleeft......
AWM
14 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog leven na een wasbeurt van 65 graden met dat gemene afwasmiddel. En bij het drogen wordt het bijna 90 graden daarbinnen.
Volgens mij hoef je daarna alleen nog je afvoerzeefje te legen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm...wellicht dood je er een enkele kakkerlak mee, maar een plaag los je er niet mee op. Eitjes kunnen overleven, bijvoorbeeld. Maar in mijn Spanjetijd hebben we ze overgoten met kokend water, volgespoten met luchtverfrisser en scheerschuim, in een emmer met zout zeepwater gestopt, afvoerputje vol met chloor gegoten, afvoerontstopper over de vloer gestrooid, maar niks hielp echt hoor. Vaak liepen ze vrolijk trippelend weer verder. Wonderlijke beesten.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat Maartah Mythbusters gekeken heeft, daar hebben ze inderdaad kakkerlakken blootgesteld aan een soortement van kernbom... en they survived
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@marleen, in mijn spanjetijd ?
Lache hoor :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zijn gek op warmte/vocht ?
je kan deze man vragen om langs te komen? ben jij er van af:

LANSING - In een poging de recordboeken te halen is een Amerikaan wel heel ver gegaan. Sean Murphy heeft zestien kakkerlakken in zijn mond gepropt.
Het oude wereldrecord stond op elf kakkerlakken. ''Mijn eerste gedachte was: dat kan ik verbreken'', zei Murphy, die de kost verdient in een dierenwinkel.

Volgend jaar wil hij voor twintig kakkerlakken gaan. Het is nog niet bekend of het beroemde Guinness Book of Records zijn prestatie erkent.

en om ze te verkomen de volgende keer kan je gel tegen kakkerlakken langs je plinten smeren waar aan ze dood gaan en de vaatwasser iets wat van de muur afzetten zodat ze daar niet meer in kunnen kruipen;zie website:
http://www.alerthygiene.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=33
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er een vindt zijn er meer, die krijg je niet zomaar weg en moet je de bestrijdingsdienst voor bellen voordat het een plaag wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem aanpakken! Kakkerlakken komen af op onhygienische plaatsen.