Welke licht bruine kleurspoeling gaat er na 6-8 wasbeurten al uit?

Hoihoi .

Ik heb van mezelf donker blond haar en wil graag mijn haar
bruin verven. omdat het naar mijn mening zonde is om veel geld aan de kapper uit te geven, doe ik het thuis omdat het bijna even gemakkelijk gaat ..

Om het uit te proberen ben ik dus op zoek naar een (licht)
bruine spoeling die er na 6-8 wasbeurten uit gaat, om uit te proberen.

Heeft iemand een idee waar deze spoelingen worden verkocht en hoe duur deze ongeveer zijn ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

bijvoorbeeld de uitwasbare gelkleuring van Guhl, verkrijgbaar bij de drogisterij en kost ongeveer 8 euro, alle haarkleuringen die je niet zelf hoeft te mengen zijn uitwasbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 tot 8 wassingen, tenzij je heel licht haar hebt, dan heb je kans dat het iets in je haar trekt, omdat licht blond haar poreuzer is dan donkerder haar, maar uit jouw verhaal begrijp ik, dat je donker blond haar hebt, dus voor jou 6 tot 8 wasbeurten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan, succes