Als je normaal gewicht heb (eigenlijk tegen ondergewicht aan) is het dan verstandig om toch wii spellen te doen?

Heb eigenlijk al best beweging genoeg hoor, maar vind een wii superleuk , maar weet als ik er 1 aanschaf, dat ik ook gelijk verslaafd ben aan dat ding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Wat een gezond gewicht is, blijkt alleen uit statistieken. Van een bepaald gewicht weten we dat er meer kans is op bepaalde aandoeningen, en dan vooral van overgewicht. Bij ondergewicht gaat het vooral om je lichamelijke conditie. Op een bepaald moment voel je je niet fit meer omdat je gewoonweg niet genoeg energie meer hebt. Maar mensen die van nature mager zijn hebben daar doorgaans helemaal geen last van. Ik neem aan dat dit voor jou geldt. Wees blij en maak je vooral niet ongerust.

Zo'n wii spel doet dus helemaal geen kwaad, ook niet voor jou.

Lees van de link vooral het stukje onder "Is het ernstig en wat kunt u verwachten?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deed keer een spel bij een ander,daarbij moest je met je vingertoppen je tenen aanraken, maar ik leg zonder moeite mijn platte hand op de grond.
Met mijn conditie is volgens mij ook niks mee, natuurlijk ben ik weleens moe na een dag werken, maar dat is gezonde moeheid.
Soms op een vrije dag heb ik totaal geen ZIN om wat te doen, maar dat heeft alleen maar te maken met luiigheid.
Misschien helptinderdaad de wii om me over die luiigheid heen te zetten :-)) Persoonlijk vond ik wat ik op dat moment zag erg goed.
Goed voor oog hand coordinatie, denk dat voor kinderen die hier moeite mee hebben, dit een superleuk spel is om dat te bevorderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je je goed voelt en fit, is er niks aan de hand. Er is wel reden om je zorgen te maken als je plots flink afvalt, of als je heel moe wordt of vaak duizelig wordt of iets dergelijks. Als ik het zo hoor hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Slank zijn is dan een zegen, zeker in de huidige tijd waarbij er voedsel in overvloed is en veel mensen daar teveel gebruik van maken. Maar hoe heet het spel dat je op het oog hebt?

Andere antwoorden (6)

Ja waarom niet,je gewicht maakt daar toch niks bij uit.
Het is niet zo dat je bij een wii super veel vet verbrandt.
Nog een tip:wii 2 is in aantocht volgens geruchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wii u, niet wii 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel wii2 komt binnen het jaar uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet wii u, niet wii 2
Natuurlijk, als je dat leuk vindt, moet je dat lekker doen. Let er op dat je niet minder gaat wegen. Zowel, dan moet je meer voedzame producten eten.
En voor alles geldt: alles met mate.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je niet winkelen, wandelen, uitgaan. M.a.w. Dan zou je bijna geen enkele hobby kunnen doen.

Bij de Wii heb je heel veel spellen. En ook gewoon spellen dat je gewoon op de bank zit en weinig hoeft te bewegen. En dan is het vergelijkbaar met een gewone afstandsbediening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor,de WII is niet echt zo dat je ervan gaat verdunnen hoor,eigenlijk is het ook niet ZOOO veel beweging...
Dus of je hem wel of niet aanschaft,het blijft hetzelfde ;) .
Oh,en nog wat,je hoeft er niet verslaafd aan geraken hoor,ik had dat ook vroeger met mn ds en psp maar nu blijven die links liggen,ik ga er soms op wanneer ik snachts niet kan slapen haha.Nouja,als je m aanschaft,goed,als het maar leuk is voor jou.Maar vergeet niet: Er zijn ook andere leuke dingen om te doen dus niet verlaafd aan geraken :D .
Conclusie: Als je erop speelt ga je er niet dunner van geraken,wel van de WII fit,maar niet echt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan makkelijk, bij de meeste wii spellen gebruik je alleen je rechter arm, alleen als je de hele dag gaat staan boksen (spel) dan zal je wel gewicht verliezen.

Met kineckt moet je wel oppassen, daarmee gebruik je wel je hele lichaam en dus meer energie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, van Wii val je helemaal niet af, het is bijna precies hetzelfde als playstation. Je hoeft met geen enkel spel echt veel te bewegen behalve met boksen van wii sports. Elk ander spel stelt niks voor qua beweging, je hebt de Nunchunck voor het loop en rij werk, en je hebt controller om af en toe een keer te slaan of te bewegen. Dus ga maar lekker wii'en hoor!

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik bedoel natuurlijk "JA"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met just dance moet je ook je hele lichaam bewegen