Zwaarder?... Eerst niet, want je valt natuurlijk af. Maar doe je het vaker dan word je wel weer wat zwaarder: je ontwikkelt spieren die heel zwaar zijn.
Maar dat is dus een goede manier van zwaarder worden.
Op den duur dus, ja, dan word je zwaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet per definitie!

Het hangt van verschillende factoren af:
- val je af, omdat je vet verbrandt?
- kweek je meer spiermassa? (train je intensief genoeg?)
- is het gewicht van de nieuwe spiermassa zwaarder dan het vet dat er verbrand wordt? Dan is het antwoord: "Ja!"

Er is nog veel meer waar je rekening mee moet houden als je dit graag wilt. (Daar ga ik vanuit...)
Je hebt voldoende bouwstoffen nodig om je spieren te laten groeien. Vooral eiwitten zijn belangrijk, maar er is heel veel meer wat je hiervoor kunt doen. Alleen is dat geen antwoord meer op je vraag. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal er niet gou veel zwaarder van worden, maar je kan zwaarder woeden omdat je meer spieren krijgt. Maar al heb je bijvoorbeeld overgewicht (ik zeg niet dat jij dat heb) dan zal je meer afvallen dan aankomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Al zie je gewicht op de weegschaal omhoog gaan komt dit door dat je meer spierem krijgt. Dus het is niet dat je dan aankomt door vet maar door je spieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, wat een ophef over zo een simpele vraag.

Ja je word er zwaarder van als je geen overgewicht hebt. Als je overgewicht hebt zul je eerst afvallen, omdat je vet gaat verbranden. Zoniet, dan zul je zwaarder worden aangezien je meer spiermassa krijgt.

Verwacht niet dat je ineens zwaar word, want als je alleen push ups doet train je niet echt zwaar en je bewegingen variereren niet waardoor je je spieren niet optimaal beschadigd. Hoe meer beschadigingen des te meer groei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand mij even uitlegt waarom ik een min heb xD.