Gaat blowen en alcohol drinken samen?

Ik wou graag weten of dit samen gaat omdat ik blow meestal maar omdat het morgen 2de kerstdag is heb ik met een paar vrienden besloten om ook een sterk biertje te halen... Gaat dit wel goed samen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.8K

Het beste antwoord

Feiten over alcohol + blowen

Alcohol en blowen worden vaak gecombineerd.
Het combineren van blowen met alcohol is de combinatie met de minste risico's voor de gezondheid. Het combineren van blowen en alcohol is niet gevaarlijk als je op je veiligheid let.
Het opkomen van het effect van alcohol duurt na blowen iets langer. Daardoor drinkt men soms meer dan men kan hebben.
Je bent dubbel onder invloed.
Het vergroot de kans op misselijkheid en hoofdpijn.
Het vermindert de rijvaardigheid. Alcohol vermindert de rijvaardigheid sterk. De combinatie met cannabis draagt daar verder aan bij. Alcohol is echter de belangrijkste factor. Rijden onder invloed is strafbaar.

Gebruikers over alcohol + blowen

De sfeer wordt door alcohol actiever en vrolijker. Je bent wat minder suf, wat minder in jezelf gekeerd en je maakt makkelijker contact.
Sommigen zeggen dat alcohol en cannabis elkaars negatieve effecten verminderen.
Je bent niet te dronken en niet te stoned. Je bent "stronken".
Je hebt de neiging om minder te drinken.
De kans op misselijkheid neemt duidelijk toe. De misselijkheid kan je ineens overvallen. Soms krijg je hoofdpijn en ga je "out".
Er zijn echter ook gebruikers die de combinatie prettig vinden en er niet ziek van worden.
De roes kan te snel opkomen en te hevig worden.
Je kunt de controle verliezen en je paranoia gaan voelen. Een enkeling wordt agressief.
De volgende dag kun je je beroerd voelen.
De negatieve effecten worden vooral veroorzaakt door de alcohol.

Het lijkt me dat je hieruit een eigen conclusie kan trekken.
Mijn advies hierin is: niet doen!
Ik heb het nooit gedaan, ik rook/blow niet en drinken eigenlijk ook niet, maar vrienden van mij wel en uit ervaring zeggen zij dat dit echt géén goede combinatie is.
Fijne feestdagen in elk geval!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi en duidelijk antwoord een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel Strontje78!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik blow wel maar ik drink niet Goed antwoord ik was zwaar stronke !

Andere antwoorden (1)

Verschilt per persoon:)) Ik kan er verdraaid goed tegen, een maat van mij weer niet.

Het ligt ook wel een beetje in de mate dat je drink en blow, en dan ook nog eens in de volgorde en/of dat je het door mekaar gaat doen!!!

Bij mij is het veiligst om eerst te drinken en daarna te blowen maar ik ben jou niet:))

Aangezien je meestal blow zou ik niet te veel drinken en zowiezo niet te veel eten!!!

Veel plezier