bultjes/puistjes aan de binnenkant van me bovenbenen, wat is dat en hoe kom je ervan af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.9K

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk een allergische reactie. Ik zou informeren bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn van de warmte. Doordat de huid veel zweet heb je kans dat je bultjes/puistjes krijgt. (met name als je benen tegen elkaar aan zitten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een te strakke broek aangehad waardoor het door de strakheid is gaan zweten. De lucht kon niet ventileren en dat heeft voor de bultjes gezorgd. Het zelfde antwoord had ik namelijk ook twee jaar geleden aan me dochter gezegd. Even met vaseline insmeren en morgen is hef over

Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb ik ook last van, eigenlijk al mijn hele leven. Bij mij gaat het vaak weg als ik in de zon lig, of als ik er body lotion op smeer. Maar bij body lotion kan het bij sommige soorten weer erger worden, en bij andere wordt het iets beter, dat zul je moeten uittesten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een kans dat het zonneallergie is. ik ken iemand die het ook heeft. het gaat vanzelf weer weg. ik me maar geen zorgen maken.