Waarom wordt de smaak van tampasta steeds minder zodra de tube leger wordt? En is de smaak weer terug zodra je een nieuwe tube gebruik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp het niet helemaal. Zou je het anders kunnen formuleren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haahhah! Prachtig! Tampasta, heerlijk fonetisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ssssh, dat schrijf je toch met 2 p's?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn tammen net gepoetst, met goede smaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik merk dat niet hoor.

Antwoorden (5)

Omdat de tandpasta dan al vaker open is geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit zelf ook, en toch denk ik dat
het verbeelding is.
Als je zo,n lekkere nieuwe tube heb dat
geeft het idee van ha weer lekker nieuw en fris.
Ik heb dat idee ook altijd met o.a pindakaas.
Zo,n nieuwe pot vind ik altijd lekkerder.
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Heb het ook met
eua de toilet.
omdat de smaakstoffen, ook al is het gaatje van de tube niet zo groot, verdampen
anneliez
12 jaar geleden
Alles wat geopend is, en langer bewaard wordt, gaat de kwaliteit minder worden. Zelfs met wasmiddelen e.d. is dit zo. Dus je hebt gelijk, een nieuwe tube is lekker fris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij denkt dat de smaak van tamppasta steeds minder wordt naarmate de tube leger is en de smaak weer terug is zodra je een nieuwe tube gebruikt, kan eenvoudig worden verklaard.

Als je de dop er niet (goed) op doet.

Oplossing is om de dop er steeds weer op te doen en de tube dan op zijn kop neer te zetten.