waarom heb ik zoveel last van traanogen?

Vooral s ochtends maar duurt erg lang. Ook buiten heb ik er last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Toevallig gewisseld van dagcreme of merk make-up? Een vriendin van me had ook een tijdje traanogen en dit bleek te komen doordat ze sinds een tijdje een nieuwe dagcreme gebruikte. Er bleek een stofje in te zitten waar ze niet tegen kon. Dit kan ook met make-up
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, dit zou idd mogelijk zijn. Ik ga erop letten.

Andere antwoorden (4)

's morgens; van het gapen
buiten; de wind komt in je ogen waardoor je traanogen krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn man had ook een tijdje last van zijn ogen (tranen, droog en uiteindelijk geïrriteerd). Hij is via de huisarts naar de oogarts geweest en heeft een zalfje en oogdoekjes gehad. Hij heeft nu nergens meer last van. Als je het niet vertrouwd even langs je huisarts. Jij alleen kan het beste inschatten of je erg genoeg last van hebt. Vaak is het met een simpele oplossing zo verholpen. Niet te lang mee rond lopen dus! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je last van droge ogen. Daar kunnen je ogen ook van gaan tranen. Het kan zijn dat ze even moeten wennen aan de lucht (wind, droge lucht door verwarming) nadat de ogen lang gesloten zijn geweest. Als je thuis de verwarming veel aan hebt staan zou je van die bevochtigins bakjes eraan kunnen hangen. Ook kan je eventueel een homeopatische oogdruppel van A.vogel kunnen proberen voor droge ogen. En als je het helemaal niet vertrouwd of het werkt niet, toch maar even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat het vermoeidheid is, dus een te kort nachtje.