Mijn vader draagt aan zijn pink een ring en aan de vinger ernaast ook. Uitdoen om te fitnessen?

mijn vder gaat sinds kort naar de fitness, moet hij zijn ringen uit doen tijdens het sporten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja ik zou ze afdoen,je weet maar nooit
of je ergens achter blijft hangen.
Neem het zekere voor het onzekere.
Je sport om er mooier van uit te zien,
en als je een vinger mist is toch ook
niet zo fraai, natuurlijk is de kans klein.
Maar waarom zou je risico nemen toch?
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op sommige sportscholen moet dat ja, maar als dat niet verplicht is hoeft dat niet, het ligt ook aan de toestellen waar hij gebruik van maakt, op de loopband zal hij daar geen last van hebben, terwijl het dragen van ringen bij andere toestellen wel degelijk last kan opleveren, laat het dus aan je vader over, als hij hier last van ondervindt, doet hij de ringen wel af.