waarom besta ik?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is een vraag die alleen jij kunt beantwoorden, als je het niet af wilt doen met: 'om je voor te planten'. Iedereen heeft zijn geheel eigen redenen om te wíllen bestaan. Om je dromen en wensen laten uitkomen, om je geluk achterna te streven, voor je ambities en passies. Misschien om anderen gelukkig te maken en daarmee zelf gelukkig te worden of zelfs iets te kunnen betekenen voor de mensheid. Je hebt maar een beperkte tijd hier op aarde; vul die zelf in naar jouw wensen om iedere dag je bed weer voor uit te komen zodat je op het eind kunt zeggen waarom jij hier geweest bent, hier had moeten zijn, de toevoeging die jouw aanwezigheid de wereld of je omgeving heeft gegeven.

Omdat je ouders op het juiste moment de liefde bedreven en daardoor de chromosomen van twee mensen op unieke wijze samensmolten zodat alleen jij daaruit voort kon komen. Als je bedoelt, waarom ben ik op aarde dan denk ik om je leven te leven en eruit te halen wat erin zit.

De Nijlpaarden en de Tjiftjafs al uitverkcoht waren. De enige optie was de Mens of de Snavelvlieg.

Omdat je er bent. Omdat er waarschijnlijk 2 personen waren met een kinderwens of minimaal 1 persoon die jou 9 maanden heeft gedragen en jou op deze wereld zetten. En nu je waarschijnlijk oud genoeg bent, mag jij je steentje bijdrage in deze wereld.

Om je voort te planten!

Ha, die Melbiez; Omdat je denkt; "cogito ergo sum": "ik denk dus ik besta".

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100