Waar is murrays waks te koop en wat kost het?

In welke winkels? Zijn er verschillende maten potjes en is het slecht voor je haar?
Veel vragen, maar alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

in het kruidvat is het te koop, voor ik dacht 5 euro.
De wax is erg goed, en blijft erg lang zitten! de volgende dag staat nog je haar goed. Slecht voor je haar is het altijd, je kan beter geen spullen gebruiken voor je haar, maar als je je haar goed verzorgd met shampoo en eventueel cremespoeling is er weinig aan de hand;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zag het laatst gewoon bij de Kruidvat liggen. Weet niet precies wat het kost, ik gok zo'n euro of 5/6. Verschillende maten weet ik eigenlijk niet. Denk niet dat het slecht is voor je haar hoor: 't is gewoon wax.