Waar koop ik anti-wagenziek kauwgom?

Toegevoegd na 9 minuten:
KAUWGOM!!
GEEN PILLEN!!!

Toegevoegd na 17 uur:
pillen werken niet goed bij mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (4)

Probeer het eens bij de drogist of de apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog makkelijk: Haal Primatour bij de drogist/apotheek. Eén enkel tabletje en je hebt nergens last van, hoef je ook niet per se kauwgom te kauwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Travelgum: zie link
Superpep : zie link
Maar je kan ook dit proberen ( via goole gevonden ) Nu hoorde ik van iemand om een hangertje met bergkristal op de huid te dragen en evt. water, waar je vooraf bergkristal in laat weken, te drinken. Ik was erg sceptisch maar toch geprobeerd. Geweldig!! zelfs zonder het water te drinken en alleen maar het hangertje om was er geen enkel probleem en is ze de hele weg kiplekker geweest. Malagiet schijnt ook te helpen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Toegevoegd na 6 minuten:
LET OP !!!! Ook gevonden op internet : Ik heb het destijds besteld in Duitsland het product heet Superpep. Ik moet er wel bij zeggen dat het een vrij scherpe kauwgum is die een soort verdovend gevoel geeft aan je tong. Misschien eerst even zelf proberen ;-) Voor ouderen en oudere kinderen is dit vast geen probleem. Voor de kleintjes wel. Feit is dat het goed werkt.

Mijn dochters hebben ook 2i last van wagenziekte echt niks helpt, maar nu lees ik dus u vraag over die kauwgom, ik heb daar nog nooit van gehoord dus ik ben ook nieuwschierig en wil het ook kopen.
Maar nu ik dat over die tong lees vind ik het toch best wel eng.

Toegevoegd na 25 minuten:
Gevonden op internet: TRAVELGUM : Ik daar een hele voorraad van heb meegenomen.
TRAVELGUM is in nederland niet verkrijgbaar. Het is een kauwgompje tegen reisziekte, en je hoeft het pas te nemen als je al misselijk bent! Het werkt fantastisch!
Ik kreeg ooit een paar van die kauwgommetjes van m'n schoonzus, die het koopt in Italie voor 9,90 per doosje. Maar is Tsjechie kwamen we exact hetzelfde tegen, voor 1, 72 euro!
Ik heb er een tas vol van gekocht en deel het aan iedereen uit die een wagenziek kind heeft, en het werkt altijd.
Dus dit is een aanrader voor alle wanhopige ouders van wagenzieke kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kauwgom die jij bedoelt noemen ze Superpep, die word alleen niet in Nederland verkocht, in Duitsland wel.