Wat gebeurt er met je nagels als je ze een jaar niet knipt?

Ik bedoel niet alleen de vingernagels, maar ook die van je tenen. Stel dat je ze een jaar niet knipt (of afbijt), hoe zien ze er dan uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (5)

Dan worden ze heel lang en krijgen ze rare vormen. Zie afbeelding en bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wordt je redelijk afhankelijk van andere mensen.

De dame op de afbeelding had de langste nagels ter wereld.
't lijkt me dat simpele dingen als naar de wc gaan al heel vervelend worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze braken af bij een auto-ongeluk. Zou ze zelf de auto besturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat waag ik te betwijfelen..
Echt dit zou zo niets voor mij zijn... hoe kun je je in vredesnaam aankleden met zulke ondingen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P Ik denk het niet. Geen idee, die vrouw van de bovenste foto (van jurgen) schijnt, zoals te zien valt op de foto, nog een mobiele telefoon te kunnen bedienen. Handig zal het niet zijn. Nuttig al helemaal niet.
Dan worden ze alleen maar langer en als je er niet goed op let kunnen ze snel breken, er staat ook iemand in de Guiness Book of Records met de langste nagels ter wereld, ik weet niet meer precies hoe lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat wil je niet weten hoe ze er dan uit zien.
Met je handen loop je voor schut,en je
voeten passen niet meer in je schoenen.
Ben je dan klaar??
12 jaar geleden
Ze gaan krullen en ze worden bruin van kleur als je ze niet verzorgd.