Is er een manier om uit te vinden of lang haar bij je staat?

ik ben daar benieuwd naar, en het duurt nog ongeveer een jaar totdat ik die lengte heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Doe de ultieme test en je weet het.
Klik op de link en volg de gebruiksaanwijzing.
Krijgen we wel de voor en na beelden te zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wat dacht je van een pruik.

Ga naar de feestwinkel en pas er een paar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een meisje bent is het mooi als je haar niet te dun is of te krullerig. En bij een man is het vaak zo dat als je hooft vorm of gezicht niet te smal is en je haar is niet te dun het vaak wel staat....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download de app hairpod en je weet het...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn divers on line
make-over sites.
Zoals deze
http://www.taaz.com/

Heel geinig.
Moet je wel een foto uploaden met je haar naar achteren en geen make-up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben een jongen.. :D
Jazeker.
Even een foto van jezelf uploaden en kiezen.
http://makeover.dailymakeover.com/virtual-makeover/#/account/logout
Ikzelf heb 8 jaar t zelfde gehad, heb deze site bezocht en gedurfd om te veranderen. Super leuke "make-over" , althans zo voelt het. Gewoon proberen.