Is het slecht voor je haar als je het 2x per dag nat maakt?

Als ik gel of wax inbreng is het noodzakelijk om dit te doen want ik heb nogal hard haar. Daarom vroeg ik me af of dit je haar kan aantasten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (4)

Nee maar te vaak wassen met shampoo is wel slecht.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan hier even kijken als je benieuwd bent naar hoevaak je per week je haar 'mag' wassen.

http://www.goeievraag.nl/vraag/hoevaak-week-wassen-dik-zwaar.198766
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee natuurlijk niet.

Hoe moeten mensen waar het elke dag sneeuwt of regent dat anders overleven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet slecht voor je haar als je het 2keer perdag nat maakt, maar op den duur krijg je er wel een vette kop met haar van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nat maken kan helemaal geen kwaad. Het is gewoon water. Heet water is wel slecht voor je gezicht, omdat het je gezicht kan uitdrogen, maar voor je haar is er niks schadelijks aan! Wel is vaak je haar wassen niet zo goed. Drie keer per week is voldoende. Maar wees niet bang voor beschadiging door water, er gebeurt niets!