Waarom krijg ik rode vlekken na masturberen?

Ik ben een jongen van 15 jaar en tijdens en na het masturberen heb ik rode vlekken over heel mijn lichaam.
Zoveel dat mij buik bijna rood is.
Na een minuutje of 2 minuten na het klaarkomen zijn ze weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.7K

Antwoorden (3)

Dat lijkt me niet helemaal normaal. Inspanning en opwinding jagen je bloeddruk omhoog maar dat mag hoogstens leiden tot een rood hoofd en misschien wat zweetdruppels. Maar dit zou je even met je huisarts moeten bespreken. Wees niet bang en schaam je niet. 80 % van de tieners trekken zich af en de overige 20 % die zeggen dat ze het niet doen liegt. En artsen hebben zwijgplicht dus niemand anders komt dit te weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees niet bang en schaam je niet. 80 % van de tieners trekken zich af en de overige 20 % die zeggen dat ze het niet doen liegt. Kijk dat zijn pas statistieken +
Zet gewoon je verstand op 0 en ga naar de huisarts. Ik begrijp je gevoel, het is niet zo'n fijn onderwerp. Maar wist je dat de huisarts geheimhoudings plicht heeft? Dat betekent dus dat hij absoluut aan niemand mag vertellen waarom jij bij hem bent geweest, en dat zal die ook niet doen. Het is belangrijk dat je het ff checkt, het gaat wel om je gezondheid he! En trouwens, we sjorren allemaal wel, lekker blijven doen ook want het is lekker :).

Zeg tegen je ouders dat je naar de huisarts gaat, verzin ff een reden. Verstand op 0 en gewoon gaan! Hij zit daar om je te helpen, niet om je belachelijk te maken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd ik vind dit een erg goed antwoord!
Dit verschijnsel heet sex flush en komt bij vrouwen en mannen voor. Het wordt veroorzaakt door de grotere doorbloeding van de huid bij sexuele opwinding.

Hier hoef je je geen zorgen over te maken. Het is net zo onschuldig als blozen.