Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Veel gaan zwemmen in een zwembad met chloorwater.. is geen grapje..
Puimsteen helpt ook..
En met een eeltvijl schuren heeft mijn partner van zijn gele vingers afgeholpen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uw andwoord bijv met een eeltvijl is een goede oplosing

Andere antwoorden (9)

probeer maar eens met tandpasta.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen met roken. Langzaam slijt de gele kleur dan weer af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals Dounja zegt: dat kan alleen slijten. Misschien zijn er nog behandelingen met lasers of transplantaties (ook tijdelijk), maar laat je in ieder geval niets aansmeren zoals vingerbaden of smeersels!! Die komen meestal van TellSell en zijn niet te vertrouwen. Als je ook een gele huid krijgt zou ik me overigens zorgen maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwestie van tijd. Doet je lichaam vanzelf.
Maar voorkomen is beter dan genezen. Dus doe handschoenen aan of rook gewoon niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vijf minuten met je vingers in een badje van warm water met veel citroensap. Daar worden de nagels ook schoon van. Vooral als je ze daarna met zachte vijl polijst.
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden
chloor! op het puntje van een ruwe handdoek of washand en dan flink boenen.
citroensap wordt ook aanbevolen maar bij mij werkte dat niet echt, net zo min als tandpasta.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nicotine vlekken tussen wijs en middelvinger, zijn eenvoudig te verwijderen met vloeibaar schuurmiddel op citroenbasis eenvoudig met een schuursponsje wegwrijven en daarna je handen wassen ruiken je handen gelijk fris.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nicotinevlekken haal je van je vingers door ze af te schuren met een stukje puimsteen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo veel mogelijk wassen. Met zeep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beetje groene zeep een borsteltje warm water en wat minde roken !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding